U nás nenajdete žádná "kurvítka", naopak vyvíjíme a zavádíme neustále nová "lepšítka".
Je všeobecně známo, že řada výrobců a firem, vkládá do svých úmyslně, možná neúmyslně a možná z nedbalosti takzvaná "kurvítka". Jsou to funkce, vlastnost, nekvalitní část, nebo špatně fungující, která zákonitě musí odejít a uživatel bude nucen řešit servis, opravu, nebo dokonce nákup nového zboží...
Takto u nás na Motúčku nefungujeme!
Naše heslo zní "Motúčko bude předmětem dědictví z otce na syna a z děda na vnuka", takže tak i vyrábíme naše zboží výrobky, aby vydrželi co možná nejdéle. K tomu nám pomáhají námi stále vymýšlená a zaváděna "lepšítka". Rádi bychom vám některá představili.
- Vyklápěcí mechanismus k Motúčku:
Jedná se o jednoduchý vyklápěcí mechanismus, který se umístí mezi rám a užívanou korbu/nástavbu. Stačí se pak postavit z boku Motúčka, nohou se zapřít o šlapku a obsah korby vysypat dle potřeby na jednu či druhou stranu. Bude pasovat i k již dříve zakoupenému Motúčku.
- Kvalitní lak/barva rámů:
V roce 2022 jsme si pořídili mimo jiné i vlastní práškovou lakovnu, díky které můžeme garantovat, ze i základní provedení rámů našich Motúček vydrží bez degradace a jiných nepříjemností opravdu dlouho. Nechali jsme si udělat test od specializované firmy s 50ti letou působností na evropském trhu a jaký byl výsledek?
Test byl prováděn v solné komoře po dobu 480h a výsledkem je, že odolnost naší povrchové úpravy rámů je nad 15 let!
- Žárová pozinkovaná úprava rámu, aneb ultimátní ochrana rámu:
Samozřejmě jsou uživatelé, kteří budou Motúčka používat v náročných podmínkách a standardní lak/barva jim nestačí, chtějí víc a mít jistotu. Od toho tu máme variantu s žárovým pozinkem, kterou už musí ovšem dělat specializované firmy.
Výhoda: toto provedení má měřenou odolnost 25 let a více! Je také více odolné proti fyzickému poškození.
Nevýhoda: Tento proces zanechává na povrchu stopy, které vypadají jako odbyté, se vzhledovými vadami atd. Ovšem nejedná se o žádnou vadu, která by ovlivňovala funkci a kvalitu úpravy, nýbrž možnosti technologie žárového pozinkování. Zkrátka, ocel nemůže vypadat jako dřevo a žárový zinek jako lak.
- Ovladače, které fungují snadno a za každé situace:
Dostali jsme nějaká upozornění, že při delším používání Motúčka, některé uživatele bolí palce a dlaně, protože jde ovladač příliš ztuha. Zareagovali jsme na to a nyní od 5/2023 máme nové provedení ovladače, které jde opravdu lehce a ani při sebedelší práci s Motúčkem nic nebolí.
Dali jsme ovladač na přípravek, který ho pravidelně stiskával několikrát za sekundu a ovladač fungoval po neuvěřitelných 11 100 319 stisknutí! Poté se neporouchal ovladač, ale mikrospínač, ten se snadno vyměnil a ovladač fungoval dál. Dostal se až přes 18 mil. stisknutí.
Tím jsme ovšem neskončili... Víme, že kdo pracuje s Motúčkem, pracuje i za deště, když je bahno a převáží různý materiály. Takže jsme ovladače opět vylepšili a provedli test, kdy se umístí na přípravek, který ho neustále stiskává a postupně se na něj leje voda, sype písek a hlína.
A výsledek? Ovladač i za takových podmínek funguje bez problémů. A opět takřka neuvěřitelných 11 mil. sepnutí.
- Volnoběžka s ocelovou vložkou:
Motúčko má námi vyvinutou a vyráběnou převodovku obsahující ocelová kola a volnoběžku. Jelikož se stává, že po ujetí stovek kilometrů, se volnoběžka může opotřebovat a je třeba ji vyměnit, navrhli jsme zlepšení, kdy bude tato volnoběžka doplněna o ocelovou vložku a tím pádem nebude žádná výměna již třeba.
Pro představu, nová volnoběžka vydrží přes 1 500 km na našich zkouškách, které jsou extrémní, což je více jak trojnásobek před úpravou!
Zavedeno od října 2023.
- Řetěz na lamelovou pneumatiku:
Samozřejmě hlavním účelem je zlepšit stoupavost Motúčka v těžkém terénu, takže vyjede do většího/prudšího kopce. Největší rozdíl jde znát například na mokré trávě, listí/jehličí v lese, blátu, uklouzaném sněhu atd.
Řetěz vyrábíme a kromě jiného má obrovskou výhodu. Nasadit ho na Lamelové kolo je velmi snadné a lze ho nasadit bez obtíží do pár minut i na plně naložené Motúčko! To znamená, že ho není třeba nasazovat z obav dopředu, ale stačí ve chvíli, kdy je skutečně potřeba. "A to se vyplatí" :-)
- Kolo lamelové:
PŘEDSTAVUJEME S VELKÝM POTĚŠENÍM NAŠI LAMELOVOU PNEUMATIKU.
- již nikdy žádné defekty, vyměňování duše a utržených ventilků
- absolutně bezúdržbové, není třeba nic dofukovat a kontrolovat
- je "nesmrtelné", vyrobeno přímo u nás se 100% zárukou, že toto kolo nezničíte při práci
- lamelová konstrukce s tou nejlepší tuhostí, pro maximální funkčnost při práci jak s lehkým i těžkým nákladem
- šíře 16 cm, takže se hodí i do náročného terénu
- Snadné nabíjení akumulátoru:
Pokud má budoucí majitel Motúčka obavy, že se mu bude Motúčko špatně nabíjet, budeme muset řešit krokosvorky, hledání kontaktů na baterii atd., máme pro vás dvě výborné zprávy.
1. nabíjení Motúčka je celkově velmi jednoduché
2. existuje položka "snadné nabíjení akumulátoru" kdy je vše uděláno na konektor a stačí do něj pouze zasunout nabíječku
- Vysoko-pevností plastové korby:
Na každé naše Motúčko nabízíme kromě standardní 100l plechové korby navíc jako možnost kvalitní a vysoko-pevnostní plastové korby!
Sice na první pohled slovo "plastové" nebudí velkou důvěru, ale v tomto případě se jedná o speciální směs, která je mnohem odolnější, než právě standardní plechové korby, případě obyčejné plastové někde v supermarketech!
Nabízíme velikost 80l, 120l a 200l pro standardní Motúčka.
Pro Motúčko Koňačka 300l a Motúčka Jumbo Double/Jednotunka 500l.
Za více jak 10 let, kdy tyto korby nabízíme, se nám nevrátila ani jedna, která by se rozbila, nebo nevydržel běžné i nadstandardní používání.
Hlavní výhody jsou:
- Pevnost a spolehlivost
- Odolnost nepříznivému počasí (mráz, horko atd.)
- Snadná údržba a čištění
- Velký objem
Testovali jsme na - 25°C!
Měli jsme dotazy, zda například korba nepraskne v hlubokých mrazech. Nespekulovali jsme, ale hned všechno vyzkoušeli vědecky!
Korby jsme umístili do mrazáku, kde byly po dobu jedno týdne v - 25°C, poté jsme udělali destrukční testy a porovnali výsledky s korbou v normálních podmínkách. A výsledek?
Hluboko-mražená korba vydržela stejnou zátěž a nedošlo k poškození/rozbití dříve.
"A za to ruku do mrazu dáme :-)"
- Zadní kolečka Triglav s lamelovými pneumatikami:
Když už máme velké úspěchy a skvělé ohlasy na lamelové pneumatiky, kterou jsou na pohonu Motúčka, rozhodli jsme se je dát i na zadní kolečka Triglav.
Důvod je zcela jasný, podle statistik, si ke svému Motúčku hned při objednávce, nebo dodatečně koupí zadní kolečka 74% majitelů. Takže připravit nová zadní kolečka s Lamelovými pneumatikami byla jasná volba!
Veškeré výhody a videa z testování našich Lamelových pneumatik naleznete o kousek výše na stránce :-)
- Zadní kolečka All-terrain:
Motúčko se samozřejmě nepoužívá jen na rovinkách, ale i v kopcích a často se musí jezdit po vrstevnicích, kdy je samozřejmě jízda dost náročná a pokud vezeme sypký, nebo tekutý náklad, hrozí jeho vyklopení. Proto máme v naší nabídce nástavec na zadní kolečka Triglav s názvem All-Terrain (do každého terénu).
Díky možnosti nastavení sklonu zadních koleček tak, že korba/nástavba zůstane i při jízdě po vrstevnici vodorovně, je tato práce mnohem jednodušší a ušetří opět notnou dávku práce a námahy.
V nabídce od 1.3.2024
- Odpojovač na každém Motúčku:
Motúčko musí být pořádný, robustní a vytrvalý pomocník do každého terénu, ale taky musí být snadno ovladatelné a práce s ním musí být hračka. Takže jsme zavedli další lepšítko a to elektrický odpojovač.
Nyní již není třeba vyndávat pojistku při ukončení práce a opět zase vkládat, když jdeme pracovat. Pojistka již zůstává standardně ve svém pouzdře a stačí pouze na odpojovači otočit vypínač do polohy ON (zapnuto) a případně OFF (vypnuto). Pokud nechcete, aby si s Motúčkem hráli děti, nebo například zvědavý soused, otočíte vypínač do polohy OUT (vyndat) a odnesete si ho na bezpečné místo :)
- IP 65 u všech Motúček:
Často se setkáváme u různých výrobků se zkratkou "IP", která má značit voděodolnost a podle čísla je možno zjistit jakou. Není to často úplně jasné a hlavně řada výrobců může uvádět hodnoty, které se podařilo naměřit v "laboratorních" podmínkách a v reálu to neplatí.
U našich Motúček jsme si ověřili, že platí minimálně IP 65, což znamená, že Motúčko a jeho součástí jsou voděodolné, nikoliv vodotěsné. Přesné znění IP 65 je:
"odolné vůči tryskající vodě ze všech směrů z trysky 6,3 mm při průtoku 12,5 l/min. po dobu 3 minut ze vzdálenosti 3 m)"
- Motúčko se může používat za deště, ve sněhu i v bahně.
- Omývat citlivé části jako pohon a elektroniku pouze tekoucí/tryskající vodou, nikoliv "Wapkou".
- Může projet kaluží, bahnem atd., nikoliv však třeba řekou.
Motúčko a jeho součásti nejsou chráněny proti úplnému ponoření do vody - Motúčko není ponorka :-D
Aktuálně pracujeme na tom, aby se voděodolnost našeho Motúčka ještě zvýšila a tyto hodnoty byly vyšší :)
- Rychlejší pojezd - až 5,5 km/h:
Standardní rychlost Motúčka je podle nákladu 0 - 4,5 km/h. Našli se ovšem takový pracanti, kterým byla tato rychlost málo a stěžovali si, že musí Motúčko přetlačovat a nemohou pracovat tak rychle, jak by si přáli.
Takže tu pro vás mám jako novinku možnost si přiobjednat ke svému Motúčku rychlejší pojezd až 5,5 km/h, což je už rychlá chůze, pro někoho i poklus a to už by mělo stačit :-)
- Řetězy do sněhu, náledí i bahnitého terénu:
I ta nejlepší pneumatika má své limity a může se stát, že na uježděném sněhu, ledové ploše, nebo třeba v bahnitém terénu podkluzuje a není schopna pořádně zabrat.
Na to jsme ale u Motúčka připraveni a máme pro naše hnací kola kvalitní řetězy, které zajistí, že i jízda v těchto náročných podmínkách bude možná a bez větších obtíží. K vašemu Motúčku můžete dle typu zakoupit:
Řetěz úzký na 10 cm kolo -> ZDE
Řetěz široký na 16 cm kolo -> ZDE
Řetěz na lamelovou pneumatiku -> ZDE
- Svahová dostupnost:
Tu neměříme na stupně, nebo procenta, ale u Motúček funguje jednoduché pravidlo. Motúčko vyjede všude tam, kam se vyškrábete po dvou. Je velmi jednoduché:
250W -> vyjede až se 100 Kg, kam se vyškrábete ještě po dvou
300W -> vyjede až se 150 kg, kam se vyškrábete ještě po dvou
400W -> neznám maximum, protože jsme nikdo neunesli ve svahu tolik, aby to Motúčko neutáhlo