U nás nenajdete žádná "kurvítka", naopak vyvíjíme a zavádíme neustále nová "lepšítka".
Je všeobecně známo, že řada výrobců a firem, vkládá do svých úmyslně, možná neúmyslně a možná z nedbalosti takzvaná "kurvítka". Jsou to funkce, vlastnost, nekvalitní část, nebo špatně fungující, která zákonitě musí odejít a uživatel bude nucen řešit servis, opravu, nebo dokonce nákup nového zboží...
Takto u nás na Motúčku nefungujeme!
Naše heslo zní "Motúčko bude předmětem dědictví z otce na syna a z děda na vnuka", takže tak i vyrábíme naše zboží výrobky, aby vydrželi co možná nejdéle. K tomu nám pomáhají námi stále vymýšlená a zaváděna "lepšítka". Rádi bychom vám některá představili.
- Lamelové pneumatiky, revoluce v terénu:
PŘEDSTAVUJEME S VELKÝM POTĚŠENÍM NAŠI LAMELOVOU PNEUMATIKU. se kterou se už nemusíte bát defektů ani údržby. Je vyrobena přímo u nás a ručíme za její nezničitelnou konstrukci a dlouhou životnost.

- 100% bezúdržbová: Už nikdy nebudete měnit duše ani řešit píchnuté pneumatiky či utržené ventilky.
- Špičkový materiál: Pneumatika je vyrobena z vysoce kvalitního materiálu TPU (termoplastický polyuretan), který je extrémně odolný proti opotřebení, má dlouhou životnost a je UV stabilní, takže mu nevadí ani dlouhodobé stání na slunci.
- Přizpůsobivost terénu: Lamelová konstrukce s optimální tuhostí zajistí, že Motúčko bude perfektně fungovat s lehkým i těžkým nákladem. Čím je zátěž vyšší, tím více se pneumatika rozplácne a vytvoří širší pás, což výrazně zlepšuje adhezi a průjezdnost terénem oproti běžným pneumatikám.
- Samočisticí efekt: Díky unikátnímu tvaru drapáku dochází k minimálnímu zanášení vzorku blátem. Když bláto na kole ztvrdne, při prvním rozjetí samo opadá, takže pneumatika zůstává stále funkční.
- Výběr šířky pro každou práci: Nabízíme dvě šířky, abyste si mohli vybrat tu nejvhodnější. Široká 16 cm pneumatika je díky větší styčné ploše šetrnější k trávníku, zatímco úzká 10 cm varianta se více zakousne do trávy, což usnadní průjezd náročným terénem. Obě pneumatiky jsou navrženy tak, aby díky svému dezénu neposkakovaly, což zajišťuje pohodlnou jízdu.
Lze objednat k většině našich modelů v nabídce.
Nebo samostatně ZDE
- Zadní kolečka Triglav s lamelovými pneumatikami:
Když už máme velké úspěchy a skvělé ohlasy na lamelové pneumatiky, kterou jsou na pohonu Motúčka, rozhodli jsme se je dát i na zadní kolečka Triglav.
Důvod je zcela jasný, podle statistik, si ke svému Motúčku hned při objednávce, nebo dodatečně koupí zadní kolečka 74% majitelů. Takže připravit nová zadní kolečka s Lamelovými pneumatikami byla jasná volba!
I zadní kolečka se mohou píchnout při práci a při podhuštění může dojít k poškození ventilku atd.
Veškeré výhody a videa z testování našich Lamelových pneumatik naleznete o kousek výše :-)
Lze objednat ZDE

- Nový ovladač Motúčka: Spolehlivost a pohodlí bez kompromisů
Zapomeňte na unavené prsty a ovladače, které selžou. Náš nový ovladač Motúčka jsme navrhli pro maximální pohodlí a extrémní životnost.
Technická specifikace, která mluví za vše:
- Pohodlnost: Lehký a precizní chod, který nevyžaduje velkou sílu, což oceníte při dlouhodobé práci.
- Životnost: Zatímco běžné mikrospínače vydrží 1 milion sepnutí, náš ovladač odolal v testech přes 18 milionů stisknutí.
- Odolnost: Extrémní testy v kondenzační komoře (99 % vlhkost, 40 °C, 1 měsíc) a v náročném terénu s pískem a vodou potvrdily jeho spolehlivost i po 11 milionech sepnutí.
- Materiál: Ovladač je vyroben z vysoce pevného plastu s 30 % až 60 % skelných vláken, což zaručuje bezkonkurenční odolnost a životnost.
S ovladačem Motúčka získáte řešení, které vás nikdy nezklame, bez ohledu na podmínky.
Lze objednat ZDE
- Vyklápěcí mechanismus k Motúčku:
Jedná se o jednoduchý vyklápěcí mechanismus, který se umístí mezi rám a užívanou korbu/nástavbu. Stačí se pak postavit z boku Motúčka, nohou se zapřít o šlapku a obsah korby vysypat dle potřeby na jednu či druhou stranu. Bude pasovat i k již dříve zakoupenému Motúčku.
Lze objednat ZDE
- Svahová dostupnost:
přesto že bychom padesáti tisíc vyrobených Motúček spočítali problémy s kuličkovými ložisky na prstech když nikoli přímo jedné ruky, tak maximálně dvou, stejně jsme věc řešili a vyřešili v duchu našeho hesla, že.......Motúčko je tak kvalitní, že bude vždy předmětem dědictví!
Namísto čtyř kuličkových ložisek je nyní v kolech Triglav jedno válečkové ložisko s asi čtyřnásobně vyšší axiální únosností, než původní soustava, které je z obou stran kryto plastovými prachovkami naší vlastní výroby. Výhoda minimálního valivého tření zůstává, užitná hodnota se podstatně zvyšuje!

- Svahová dostupnost:
Tu neměříme na stupně, nebo procenta, ale u Motúček funguje jednoduché pravidlo. Motúčko vyjede všude tam, kam se vyškrábete po dvou. Je velmi jednoduché:
250W -> vyjede až se 100 Kg, kam se vyškrábete ještě po dvou
300W -> vyjede až se 150 kg, kam se vyškrábete ještě po dvou
400W -> neznám maximum, protože jsme nikdo neunesli ve svahu tolik, aby to Motúčko neutáhlo
- Ovladač Motúčka 3v1, nová definice kontroly a pohodlí:
Představujeme Vám Ovladač Motúčka 3v1 – naše nejpokročilejší řešení, které integruje precizní pohon, klíčové ovládací prvky a okamžitou indikaci do jedné ergonomické páčky. Zapomeňte na kompromisy a získejte plnou kontrolu, extrémní odolnost a komfort, který vydrží celý den.
Tento ovladač v sobě spojuje tři klíčové funkce, které zásadně mění způsob práce s Motúčkem:
- Plynulý Pohon (Akcelerátor): Integrovaný akcelerátor vlastní výroby umožňuje přesné a citlivé dávkování rychlosti. Zaručuje hladký rozjezd a plynulé manévrování, eliminující trhavé pohyby.
- Okamžité Ovládání (Tlačítka): Dvě ergonomicky umístěná tlačítka slouží pro rychlé přepínání směru jízdy (vpřed/vzad) a okamžitou aktivaci brzdy. Vše je na dosah palce pro maximální bezpečnost a efektivitu.
- Vizuální Jistota (LED Indikace): Vestavěná LED dioda okamžitě signalizuje aktivní směr jízdy nebo zapnutou funkci/brzdu. Získáte tak vizuální potvrzení Vašeho nastavení.
- Ergonomie: Vylepšená geometrie páčky uzpůsobená i pro uživatele s menšími prsty, minimalizující únavu.
- Odolnost: Mechanicky vyztužená páčka pro extrémní životnost v náročném terénu.
- Životnost: Zachována bezkonkurenční výdrž materiálu a mikrospínačů ověřená miliony sepnutí.
- Testovací Box Motúčka - extrémní odolnost za dveřmi laboratoře:
Zapomeňte na běžné testy. V našem nově vyvinutém Testovacím Boxu vystavujeme ovladače trojité zátěži, která ověřuje mechanismus a těsnění proti všem hrozbám:
- Písek: Přípravek každých 100 sepnutí rozvíří abrazivní směs písku o frakcích 0,1 mm až 0,5 mm. Cíl: Simulace polního prachu a štěrku, ověření odolnosti proti abrazi a průniku nečistot.
- Vlhkost: Každé 4 hodiny je komora na 30 minut napuštěna vodní párou, která kondenzuje na ovladači. Cíl: Simulace extrémní kondenzace, ranní rosy a intenzivní vlhkosti, která vede ke korozi a selhání mikrospínačů.
- UV: Ovladač je neustále ozařován UV lampou simulující sluneční záření. Cíl: Simulace dlouhodobého působení slunce, které degraduje plasty a snižuje pružnost materiálů.
Pouze ovladače, které i po milionech stisků bezchybně zvládnou tuto kombinaci, smí nést označení Motúčka a zaručují absolutní spolehlivost v jakýchkoliv podmínkách.

- Kvalitní lak/barva rámů:
V roce 2022 jsme si pořídili mimo jiné i vlastní práškovou lakovnu, díky které můžeme garantovat, ze i základní provedení rámů našich Motúček vydrží bez degradace a jiných nepříjemností opravdu dlouho. Nechali jsme si udělat test od specializované firmy s 50ti letou působností na evropském trhu a jaký byl výsledek?
Test byl prováděn v solné komoře po dobu 480h a výsledkem je, že odolnost naší povrchové úpravy rámů je nad 15 let!
- Žárová pozinkovaná úprava rámu, aneb ultimátní ochrana rámu:
Samozřejmě jsou uživatelé, kteří budou Motúčka používat v náročných podmínkách a standardní lak/barva jim nestačí, chtějí víc a mít jistotu. Od toho tu máme variantu s žárovým pozinkem, kterou už musí ovšem dělat specializované firmy.
Výhoda: toto provedení má měřenou odolnost 25 let a více! Je také více odolné proti fyzickému poškození.
Nevýhoda: Tento proces zanechává na povrchu stopy, které vypadají jako odbyté, se vzhledovými vadami atd. Ovšem nejedná se o žádnou vadu, která by ovlivňovala funkci a kvalitu úpravy, nýbrž možnosti technologie žárového pozinkování. Zkrátka, ocel nemůže vypadat jako dřevo a žárový zinek jako lak.

- Ovladače, které fungují snadno a za každé situace:
Dostali jsme nějaká upozornění, že při delším používání Motúčka, některé uživatele bolí palce a dlaně, protože jde ovladač příliš ztuha. Zareagovali jsme na to a nyní od 5/2023 máme nové provedení ovladače, které jde opravdu lehce a ani při sebedelší práci s Motúčkem nic nebolí.
Dali jsme ovladač na přípravek, který ho pravidelně stiskával několikrát za sekundu a ovladač fungoval po neuvěřitelných 11 100 319 stisknutí! Poté se neporouchal ovladač, ale mikrospínač, ten se snadno vyměnil a ovladač fungoval dál. Dostal se až přes 18 mil. stisknutí.
Tím jsme ovšem neskončili... Víme, že kdo pracuje s Motúčkem, pracuje i za deště, když je bahno a převáží různý materiály. Takže jsme ovladače opět vylepšili a provedli test, kdy se umístí na přípravek, který ho neustále stiskává a postupně se na něj leje voda, sype písek a hlína.
A výsledek? Ovladač i za takových podmínek funguje bez problémů. A opět takřka neuvěřitelných 11 mil. sepnutí.
- Odolnost, která bourá limity:
Motúčko neustále vylepšujeme, abyste se na něj mohli spolehnout za každých okolností. Díky našim inovacím má nyní převodovka osminásobně vyšší životnost, než kdy dříve!
Převodovka testovaná na hranici možností.
Původní převodovka vydržela 400 km. Nová, vylepšená verze ale zvládne neuvěřitelných 3500 km! To není jen číslo. Tuto odolnost jsme otestovali v extrémních podmínkách na speciálním zařízení, které simuluje jízdu přes obrubníky.
Během testu s 50 kg zátěží provedlo Motúčko 460 000 nárazů.
Pro vás to znamená jediné: maximální spolehlivost a klid v duši. S Motúčkem můžete pracovat den co den, aniž byste se museli starat o opotřebení

- Řetěz na lamelovou pneumatiku:
Samozřejmě hlavním účelem je zlepšit stoupavost Motúčka v těžkém terénu, takže vyjede do většího/prudšího kopce. Největší rozdíl jde znát například na mokré trávě, listí/jehličí v lese, blátu, uklouzaném sněhu atd.
Řetěz vyrábíme a kromě jiného má obrovskou výhodu. Nasadit ho na Lamelové kolo je velmi snadné a lze ho nasadit bez obtíží do pár minut i na plně naložené Motúčko! To znamená, že ho není třeba nasazovat z obav dopředu, ale stačí ve chvíli, kdy je skutečně potřeba. "A to se vyplatí" :-)
Lze objednat ZDE
- Snadné nabíjení akumulátoru:
Pokud má budoucí majitel Motúčka obavy, že se mu bude Motúčko špatně nabíjet, budeme muset řešit krokosvorky, hledání kontaktů na baterii atd., máme pro vás dvě výborné zprávy.
1. nabíjení Motúčka je celkově velmi jednoduché
2. existuje položka "snadné nabíjení akumulátoru" kdy je vše uděláno na konektor a stačí do něj pouze zasunout nabíječku
Lze objednat ZDE

- Vysokopevností korby:
Na každé naše Motúčko nabízíme kromě standardní 100l plechové korby jako lepší možnost kvalitní a vysokopevnostní korby!
Jedná se o speciální směs, která je mnohem odolnější, než standardní plechové korby, případě obyčejné plastové dostupné v supermarketech!
Nabízíme velikost 80l, 120l a 200l pro standardní Motúčka.
Pro Motúčko Koňačka 300l a Motúčka Jumbo Double/Jednotunka 500l.
Za více jak 10 let, kdy tyto korby nabízíme, se nám nevrátila ani jedna, která by se rozbila, nebo nevydržela běžné i nadstandardní používání.
Hlavní výhody jsou:
- Pevnost a spolehlivost
- Odolnost nepříznivému počasí (mráz, horko atd.)
- Snadná údržba a čištění
- Velký objem
Testovali jsme na - 25°C!
Měli jsme dotazy, zda například korba nepraskne v hlubokých mrazech. Nespekulovali jsme, ale hned všechno vyzkoušeli vědecky!
Korby jsme umístili do mrazáku, kde byly po dobu jedno týdne v - 25°C, poté jsme udělali destrukční testy a porovnali výsledky s korbou v normálních podmínkách. A výsledek?
Hluboko-mražená korba vydržela stejnou zátěž a nedošlo k poškození/rozbití dříve.
"A za to ruku do mrazu dáme :-)"
Lze objednat ZDE
- Zadní kolečka All-terrain:
Motúčko se samozřejmě nepoužívá jen na rovinkách, ale i v kopcích a často se musí jezdit po vrstevnicích, kdy je samozřejmě jízda dost náročná a pokud vezeme sypký, nebo tekutý náklad, hrozí jeho vyklopení. Proto máme v naší nabídce nástavec na zadní kolečka Triglav s názvem All-Terrain (do každého terénu).
Díky možnosti nastavení sklonu zadních koleček tak, že korba/nástavba zůstane i při jízdě po vrstevnici vodorovně, je tato práce mnohem jednodušší a ušetří opět notnou dávku práce a námahy.
Lze objednat ZDE
- Odpojovač, malý detail pro vaši bezpečnost a pohodlí:
Víme, že na prvním místě je vždy bezpečnost. Proto jsme všechny naše stroje Motúčko nově vybavili odpojovačem baterie s robustním červeným knoflíkem, který je klíčový pro vaši ochranu a dlouhodobou spolehlivost.
- Bezpečnost na prvním místě: Odpojovač vám umožní kompletně a jednoduše odpojit elektrický obvod stroje. Díky tomu je jakákoli manipulace, přeprava nebo údržba Motúčka 100% bezpečná a nehrozí nechtěný start motoru.
- Prodloužení životnosti baterie: Odpojením baterie zamezíte jejímu pozvolnému vybíjení, které nastává i při nečinnosti stroje. Zabráníte tak hlubokému vybití, které by ji mohlo poškodit, a výrazně prodloužíte její životnost.
- Ochrana elektroniky: V případě poruchy na elektrické instalaci dokáže odpojovač okamžitě přerušit tok proudu, a ochránit tak citlivou elektroniku stroje před poškozením.
Odpojovač baterie s intuitivním ovládáním (ON/OFF) je malý, ale zásadní detail, který zvyšuje hodnotu a spolehlivost vašeho Motúčka. Je to další krok, jak vám zajistit bezstarostnou a bezpečnou práci

- Voděodolnost hlavních částí Motúčka:
Provedli jsme vlastní úspěšné testy elektroniky a pohonu Motúčka proti tryskající vodě ze všech směrů a potvrdili jsme si, že je Motúčko schopno naprosto spolehlivě fungovat za deště, sněžení i při průjezdu "břečkou", kaluží atd.
Je tedy možno říci, že klíčové části Motúčka jako elektronika a pohon mají splňovat IPX5.
- Motúčko se může používat za deště, ve sněhu i v bahně a jeho funkce a životnost nebude ohrožena.
- Omývat citlivé části jako pohon a elektroniku pouze tekoucí/tryskající vodou, nikoliv "Wapkou".
- Může projet kaluží, bahnem, sněhem atd., nikoliv však třeba hlubokou řekou.
Motúčko a jeho součásti nejsou chráněny proti úplnému ponoření do vody - Motúčko není ponorka :-D
Aktuálně pracujeme na tom, aby se voděodolnost našeho Motúčka ještě zvýšila a tyto hodnoty byly vyšší :)
- Rychlejší pojezd - až 5,5 km/h:
Standardní rychlost Motúčka je podle nákladu 0 - 4,5 km/h. Našli se ovšem takový pracanti, kterým byla tato rychlost málo a stěžovali si, že musí Motúčko přetlačovat a nemohou pracovat tak rychle, jak by si přáli.
Takže tu pro vás mám jako novinku možnost si přiobjednat ke svému Motúčku rychlejší pojezd až 5,5 km/h, což je už rychlá chůze, pro někoho i poklus a to už by mělo stačit :-)
- Řetězy do sněhu, náledí i bahnitého terénu pro lamelovky:
I ta nejlepší pneumatika má své limity a může se stát, že na uježděném sněhu, ledové ploše, nebo třeba v bahnitém terénu podkluzuje a není schopna pořádně zabrat. 
Na to jsme ale u Motúčka připraveni a máme pro naše hnací kola kvalitní řetězy, které zajistí, že i jízda v těchto náročných podmínkách bude možná a bez větších obtíží. K vašemu Motúčku můžete dle typu zakoupit:
Řetěz úzký na 10 cm kolo -> ZDE
Řetěz široký na 16 cm kolo -> ZDE
Řetěz na lamelovou pneumatiku -> ZDE
- Ruční Nýtovačka:
Motúčka jsou navržená tak, aby vydržela v domácnosti více jak 15 - 20 let. To se pak samozřejmě může stát řada věci, třeba že se strhne závist v korbě Motúčka a musí se opravit. To bohužel standardně bez nýtovacích kleští nejde a kdo je má doma že? Takže jsme připravili úplně jednoduchou ruční Nýtovačku, kde za použití dvou klíčů 13 a snadného mechanismu problém vyřešíte a není třeba kupovat drahé náčiní, které bude pak doma jen ležet.
Více info ZDE
