U nás nenajdete žádná "kurvítka", naopak vyvíjíme a zavádíme neustále nová "lepšítka".
Je všeobecně známo, že řada výrobců a firem, vkládá do svých úmyslně, možná neúmyslně a možná z nedbalosti takzvaná "kurvítka". Jsou to funkce, vlastnost, nekvalitní část, nebo špatně fungující, která zákonitě musí odejít a uživatel bude nucen řešit servis, opravu, nebo dokonce nákup nového zboží...
Takto u nás na Motúčku nefungujeme!
Naše heslo zní "Motúčko bude předmětem dědictví z otce na syna a z děda na vnuka", takže tak i vyrábíme naše zboží výrobky, aby vydrželi co možná nejdéle. K tomu nám pomáhají námi stále vymýšlená a zaváděna "lepšítka". Rádi bychom vám některá představili.
- Vyklápěcí mechanismus k Motúčku:
Jedná se o jednoduchý vyklápěcí mechanismus, který se umístí mezi rám a užívanou korbu/nástavbu. Stačí se pak postavit z boku Motúčka, nohou se zapřít o šlapku a obsah korby vysypat dle potřeby na jednu či druhou stranu. Bude pasovat i k již dříve zakoupenému Motúčku.
- Kvalitní lak/barva rámů:
V roce 2022 jsme si pořídili mimo jiné i vlastní práškovou lakovnu, díky které můžeme garantovat, ze i základní provedení rámů našich Motúček vydrží bez degradace a jiných nepříjemností opravdu dlouho. Nechali jsme si udělat test od specializované firmy s 50ti letou působností na evropském trhu a jaký byl výsledek?
Test byl prováděn v solné komoře po dobu 480h a výsledkem je, že odolnost naší povrchové úpravy rámů je nad 15 let!
- Žárová pozinkovaná úprava rámu, aneb ultimátní ochrana rámu:
Samozřejmě jsou uživatelé, kteří budou Motúčka používat v náročných podmínkách a standardní lak/barva jim nestačí, chtějí víc a mít jistotu. Od toho tu máme variantu s žárovým pozinkem, kterou už musí ovšem dělat specializované firmy.
Výhoda: toto provedení má měřenou odolnost 25 let a více! Je také více odolné proti fyzickému poškození.
Nevýhoda: Tento proces zanechává na povrchu stopy, které vypadají jako odbyté, se vzhledovými vadami atd. Ovšem nejedná se o žádnou vadu, která by ovlivňovala funkci a kvalitu úpravy, nýbrž možnosti technologie žárového pozinkování. Zkrátka, ocel nemůže vypadat jako dřevo a žárový zinek jako lak.
- Ovladače, které fungují snadno a za každé situace:
Dostali jsme nějaká upozornění, že při delším používání Motúčka, některé uživatele bolí palce a dlaně, protože jde ovladač příliš ztuha. Zareagovali jsme na to a nyní od 5/2023 máme nové provedení ovladače, které jde opravdu lehce a ani při sebedelší práci s Motúčkem nic nebolí.
Dali jsme ovladač na přípravek, který ho pravidelně stiskával několikrát za sekundu a ovladač fungoval po neuvěřitelných 11 100 319 stisknutí! Poté se neporouchal ovladač, ale mikrospínač, ten se snadno vyměnil a ovladač fungoval dál. Dostal se až přes 18 mil. stisknutí.
Tím jsme ovšem neskončili... Víme, že kdo pracuje s Motúčkem, pracuje i za deště, když je bahno a převáží různý materiály. Takže jsme ovladače opět vylepšili a provedli test, kdy se umístí na přípravek, který ho neustále stiskává a postupně se na něj leje voda, sype písek a hlína.
A výsledek? Ovladač i za takových podmínek funguje bez problémů. A opět takřka neuvěřitelných 11 mil. sepnutí.
- Volnoběžka s ocelovou vložkou:
Motúčko má námi vyvinutou a vyráběnou převodovku obsahující ocelová kola a volnoběžku. Jelikož se stává, že po ujetí stovek kilometrů, se volnoběžka může opotřebovat a je třeba ji vyměnit, navrhli jsme zlepšení, kdy bude tato volnoběžka doplněna o ocelovou vložku a tím pádem nebude žádná výměna již třeba.
Pro představu, nová volnoběžka vydrží přes 1 500 km, což je více jak pětinásobek před úpravou!
Zavedeno od října 2023.
- Řetěz na lamelovou pneumatiku:
Samozřejmě hlavním účelem je zlepšit stoupavost Motúčka v těžkém terénu, takže vyjede do většího/prudšího kopce. Největší rozdíl jde znát například na mokré trávě, listí/jehličí v lese, blátu, uklouzaném sněhu atd.
Řetěz vyrábíme a kromě jiného má obrovskou výhodu. Nasadit ho na Lamelové kolo je velmi snadné a lze ho nasadit bez obtíží do pár minut i na plně naložené Motúčko! To znamená, že ho není třeba nasazovat z obav dopředu, ale stačí ve chvíli, kdy je skutečně potřeba. "A to se vyplatí" :-)
- Kolo lamelové (bezdušové):
PŘEDSTAVUJEME S VELKÝM POTĚŠENÍM NAŠI LAMELOVOU PNEUMATIKU.
- již nikdy žádné defekty, vyměňování duše a utržených ventilků
- absolutně bezúdržbové, není třeba nic dofukovat a kontrolovat
- je "nesmrtelné", vyrobeno přímo u nás se 100% zárukou, že toto kolo nezničíte při práci
- lamelová konstrukce s tou nejlepší tuhostí, pro maximální funkčnost při práci jak s lehkým i těžkým nákladem
- šíře 16 cm, takže se hodí i do náročného terénu